Har du også fått en feilmelding i Vipps-appen?

Tom og Jorun sjekker mobiltelefonen

På grunn av en oppdatering hos Vipps, må enkelte av våre loddkjøpere oppdatere betalingsavtalen sin i Vipps-appen.

Om du har fått en feilmelding i Vipps-appen som sier at kortet ditt ikke er gyldig eller at du må bekreftet kortet på nytt, så må du gjøre følgende:

  1. Åpne Vipps-appen
  2. Klikk på 'Betalinger' i menyen nederst
  3. Klikk på 'Faste betalinger'
  4. Velg avtalen som heter 'Loddkjøp Postkodelotteriet'
  5. Velg hvilket bankkort du ønsker å betale med

Så snart du har gjort dette, vil betalingsavtalen din være oppdatert og loddene dine vil være med i hver eneste trekning. Og hvem vet – kanskje er det din dør vi banker på neste gang!