Premiedryss i Elverum

I Postkodelotteriet er det adressen du bor på som bestemmer om du vinner og når én vinner så vinner ofte naboen og. Dette fikk en heldig mann fra Elverum og naboene hans erfare fredag.

Postkodelotteriets kjendisambassadør Jorun Stiansen besøkte mannen fredag formiddag med nyheten om at han hadde vunnet 66.000 kroner på sine to lodd. En noe forfjamset vinner ble kjempeglad for å være den største vinneren denne uka. Mannen kjøpte sine første lodd for bare kort tid siden.

– Det var så utrolig gøy å få være med å overrekke premien. Jeg gleder meg sinnsykt til å både ringe og møte alle de heldige vinnerne rundt om i Norge i tiden fremover, sier en henrykt Jorun Stiansen.

Jorunn forsøkte også å få fatt i den andre hovedvinneren, men der var det ingen hjemme. Mon tro overraskelsen var stor når de fant en stor gullkonvolutt med en sjekk pålydende 33.334 kroner og en blomst på døra.

– Det var veldig hyggelig å komme fra jobb og finne en blomsterbukett på døra med en melding om at jeg hadde vunnet skriver vinneren Kjersti i en tekstmelding. Hun legger til at det var kombinasjonen, veldedige formål og vinnersjanser, som tiltalte henne ved konseptet.

Fest på Lokket og for veldedige organisasjoner

I tillegg til hovedvinneren ble det også delt ut mindre premier til flere andre med postnummer 2414. 100.000 kroner ble delt på 29 heldige vinnere og flere av de møtte opp i på Lokket i Elverum sentrum der de mottok premier og blomster av Jorun.